Ulei de motor premium cu frecare redusă realizat prin tehnologie de sinteză. Asigură o lubrifiere optimă, stabilitate remarcabilă a
peliculei de lubrifiere, uzură și depuneri minime chiar în regimuri de lucru extreme. Ideal pentru motoare cu sistem stop & go.
Garantează performanțe maxime cu un consum redus de combustibil.
Proprietăți
- funcționarea lină a motorului
- curățenia remarcabilă a motorului
- protecție excelentă la uzură
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- stabilitate mare la forfecare
- stabilitate optimă la îmbătrânire
- comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute
- durată lungă de viață a motorului
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
Specificații și aprobări:
ACEA C5 • API SP • Ford WSS-M2C 952-A1 • Jaguar / Land Rover STJLR.03.5006 • MB-Approval 229.71
Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:
GM dexos D • Opel OV0401547 - A20
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 39 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 8,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 185 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 11,0% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220 ° C DIN ISO 2592
TBN 9,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat ≤ 0,8 % DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L 3,0 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Special conceput pentru cerințele ridicate ale producătorilor Ford, Jaguar / Land Rover, Mercedes-Benz, Opel, GM și alți producători.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când
produsul este folosit neamestecat.