Durata de livrare: Available from 1 to 3 days
Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică cu un pachet premium de aditivi. Minimizează fricțiunea în motor și
asigură performanțe maxime ale motorului și consum redus de combustibil.
Proprietăți
- minimizează frecarea
- asigură performanțe maxime ale motorului
- economisește combustibil și reduce emisiile poluante
- curățenia remarcabilă a motorului
- rezistenta excelenta la imbatranire
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
Specificații și aprobări:
API SP • ACEA A5 • ACEA B5 • BMW Longlife-01 FE • MB-Approval 229.6 • Volvo VCC 95200377
Date Tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 51,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 9,8 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) ≤ 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 180 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C ≥ 3,0 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere - 45 ° C DIN ISO 3016
Punct de fierbere 220 ° C DIN ISO 2592
Pierderea prin evaporare NOACK 10 % ASTM D5800 B
Număr de bază total 12 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat 1,0 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L 3,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Dezvoltat în principal pentru cerințele motoarele pe benzină fără filtru de particole la vehiculele BMW și Mini după anul 2002, pentru
modele BMW M și Mercedes-Benz după anul 2010. Pentru modelele Volvo pe benzină și diesel de la MY care necesită un ulei de
motor cu aceste specificații.
Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertoare catalitice.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului.
Ambalaje disponibile
1 l Art. nr. 21904
5 l Art. nr. 21905
20 l Art. nr. 21906
205 l Art. nr. 21891