Livrarile se efectueaza cu Sameday in Bucuresti si/sau in tara, de luni pana vineri intre orele 9 - 18: Livram printr-o retea de transport care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra. Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii (de obicei 48/72 ore).
Taxa de livrare este gratuita la comenzile de peste 999 ron.
Taxa de livrare STANDARD este de 24.99 ron (daca nu s-au atins pragurile de gratuitate, in limita a 2 kg. Pentru coletele ce depasesc aceasta greutate taxa este 1.5 ron pe fiecare kg suplimentar).
Notă privind plata: La această taxă de livrare, se adaugă o taxă de procesare de 5 RON DOAR pentru comenzile plătite ramburs (cash la livrare). Plata cu cardul pe site nu implică această taxă suplimentară.
Taxa de livrare în LOCKER SAMEDAY este de 17.99 ron (dacă nu s-au atins pragurile de gratuitate, în limita a 2 kg. Pentru coletele ce depășesc această greutate taxa este 1.5 ron pe fiecare kg suplimentar).
Opțiunea LIVRARE IN LOCKER SAMEDAY este valabilă DOAR cu PLATA CU CARDUL și se aplică următoarea structură:
Dacă se optează pentru Plata Online cu CARDUL (direct pe site): Fără taxe suplimentare.
Dacă se optează pentru Plata cu CARDUL la Locker: Această metodă este considerată plată ramburs și implică o taxă de procesare de 5 RON care se adaugă la costul transportului.
Produsele comandate se pot ridica si de la SEDIUL nostru din Sos Antiaeriana, nr 40, sector 5, Bucuresti. In acest caz taxa de livrare este ZERO.
In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului. Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):
Anvelope, jante, cutii portbagaj, etc.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului. Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui proces verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@sxsauto.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.