Durata de livrare: Available from 1 to 3 days
Ulei de motor premium cu frecare redusă realizat prin tehnologie de sinteză. Asigură o lubrifiere optimă, stabilitate remarcabilă a peliculei de lubrifiere, uzură și depuneri minime chiar în regimuri de lucru extreme. Ideal pentru motoare cu sistem stop & go. Garantează performanțe maxime cu un consum redus de combustibil. Proprietăți - funcționarea lină a motorului - curățenia remarcabilă a motorului - protecție excelentă la uzură - fiabilitate ridicată a lubrifierii - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - stabilitate mare la forfecare - stabilitate optimă la îmbătrânire - comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute - durată lungă de viață a motorului - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice Specificații și aprobări: ACEA C5 ∙ ACEA C6 ∙ API SP ∙ ILSAC GF-6A ∙ BMW Longlife-17 FE+ ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5006 ∙ MB-Approval 229.71 ∙ MB-Approval 229.72 Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări: Chrysler MS-12145 ∙ Fiat 9.55535-GSX ∙ Ford WSSM2C 947-B1 • Opel OV 040 1547 - A20 Date tehnice Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300 Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40 ° C 43 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100 ° C 8,5 mm² / s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293 Indicele de vâscozitate 180 DIN ISO 2909 HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481 Punctul de curgere -48 ° C DIN ISO 3016 Pierderea prin evaporare (Noack) 11,0% CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592 TBN 8,3 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de sulfat ≤ 0,8 % DIN 51575 Numărul de culoare (ASTM) L 3,0 DIN ISO 2049 Domenii de aplicare Special conceput pentru cerințele ridicate ale producătorilor BMW, Opel, Mercedes-Benz și alți producători, pentru motoare pe benzină și diesel. Potrivit pentru utilizare la intervale lungi între schimburile de ulei și sarcini mari ale motorului. Recomandare Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când produsul este folosit neamestecat.