Livrare produse 24/7 cu COST REDUS de transport intr-unul din cele 4500 lockere SAMEDAY!
Produse ORIGINALE | Preturi COMPETITIVE | Cere OFERTA de pret pentru PIESE in baza seriei VIN

LIQUI MOLY Solutie Liqui Moly Pro-Line clatire filtru de particule Liqui Moly DPF

84,00 Lei
In stoc

Durata de livrare: 1

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 5171 Ai nevoie de ajutor? 0728513009
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Film prezentare

                                         

Solutia Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel se folosește dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu Solutia speciala de curatare (art. nr. 5169). Particule din depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pvor fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.

Proprietăți - performanțe optime ale motorului - garantează un consum redus de combustibil - dizolvă funinginea - reduce costurile de operare

Date tehnice Baza înroșire, lichid purtător Culoare / aspect albastru, clar Valoarea pH-ului 7,0 Densitate la 15°C 1.000 g / cm³ Format lichid Miros inodor

Domeniul de utilizare: 
Pentru toate filtrele de particule diesel ale vehiculelor din comert.

Mod de utilizare: 
Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda 
cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scop, 
senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) la majoritatea vehiculelor.
Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere 
de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie 
deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru 
spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija 
corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrul de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul 
pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (cod 5169/1 l), apoi este pulverizat direct în interiorul filtrului de particule, 
în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda 
trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului. Filtrul este apoi 
clatit cu solutia speciala (cod 5171/ 500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se remonteză 
senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.
Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.

Ambalaje disponibile
0,5 L    Art. nr. 5171
 
  •  
  • Cantitate: 0.5 l
Vezi mai mult Informatii conformitate produs

Capacitate: 500 ml

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti L-V 09.00 - 19.00, S 09.00 - 14.00, D - 10.00 - 14.00

0728513009 contact@sxsauto.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!