Durata de livrare: 1
Ulei de motor premium cu frecare redusă produs prin tehnologie de sinteteză. Îndeplinește cerințele rezultate din dezvoltarea de
motoare din ce în ce mai mici, mai puternice, mai eficiente și cu emisii mai mici. Special dezvoltat pentru cerințele Renault. Asigură
lubrifiere optimă, stabilitate remarcabilă a peliculei de lubrifiere și uzură minimă chiar și sub sarcini extreme. Ideal pentru motoare
cu sistem de pornire / oprire. Garantează performanțe maxime cu un consum redus de combustibil
Proprietăți
- economie mare de combustibil
- scurtează timpul de pornire
- reduce frecarea și uzura
- rezistenta excelenta la imbatranire
- comportament excelent la pornire la rece
- protecție excelentă la uzură
- efect de curățare excelent
Clasificări şi specificaţii:
ACEA C5 ∙ Renault RN17 FE
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 0W-20 SAE J300
Densitate la 15°C 0,845 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 39 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 8,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35°C <=6200 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 185 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,6 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere - 48°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,5% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 8,8 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare L3,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Un ulei pentru toate anotimpurile pentru motoarele pe benzină și diesel, inclusiv tehnologia common rail. De asemenea, potrivit pentru
vehicule cu gaz (GNC / GPL) și vehicule cu filtru de particule diesel (DPF), chiar dacă este adaptat. Testat pentru utilizare cu
turbocompresoare și convertoare catalitice. Nu este compatibil cu versiunile anterioare.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare .
Efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.