Durata de livrare: 1
ULEI MOTUL PENTRU CUTIE DE VITEZE MANUALA / DIFERENTIAL API GL-4 API GL-5 HD 80W90 1L este un ulei specializat pentru utilizare în cutii de viteze manuale și diferențiale care necesită specificații API GL-4 și API GL-5, cu o vâscozitate nominală de 80W90. Iată o descriere mai detaliată:
Utilizare în Cutii de Viteze Manuale: Acest ulei este conceput pentru a fi folosit în cutii de viteze manuale, ceea ce înseamnă că este destinat vehiculelor echipate cu transmisii manuale. Acesta oferă lubrifiere pentru angrenajele și rulmenții din cutia de viteze pentru a asigura schimburi de viteze fără efort și protecție împotriva uzurii.
Utilizare în Diferențiale: Uleiul este, de asemenea, potrivit pentru diferențiale, care sunt componente esențiale ale sistemului de tracțiune al unui vehicul. Acesta ajută la asigurarea unei lubrifieri eficiente pentru angrenajele din diferențial, ceea ce contribuie la funcționarea corectă a vehiculului.
Specificații API GL-4 și API GL-5: Acest ulei îndeplinește specificațiile API (American Petroleum Institute) pentru GL-4 și GL-5. Aceste specificații definesc performanțele și calitatea uleiului pentru transmisii manuale și diferențiale. API GL-4 și GL-5 sunt standarde de referință pentru astfel de uleiuri.
Vâscozitate 80W90: "80W90" se referă la vâscozitatea uleiului la temperaturi diferite. La temperaturi scăzute, vâscozitatea sa este similară cu cea a unui ulei 80, ceea ce înseamnă că uleiul va curge bine la temperaturi joase, asigurând o pornire ușoară în timpul iernii. La temperaturi ridicate, vâscozitatea sa se comportă ca un ulei 90, ceea ce oferă protecție adecvată la temperaturi de funcționare ridicate.
În general, este important să utilizați uleiul corect pentru cutiile de viteze manuale și diferențiale ale vehiculului dumneavoastră, pentru a asigura funcționarea corectă și pentru a prelungi durata de viață a componentelor transmisiei. Alegerea unui ulei care îndeplinește specificațiile potrivite, cum ar fi API GL-4 și GL-5, este esențială pentru a asigura protecția și performanța adecvată a sistemului de transmisie.